“Svarbiausios akimirkos gyvenime gali užklupti
ne tik tada, kai kažko labai sieki, paprasčiausiai ima ir nutinka. Niekas
nesako, kad pats negali daryti įtakos savo likimui, pats jį ir kuri, bet
nepamirškit, būna dienų, kai išeini į lauką ir gyvenimas apsiverčia. Visata vis
tiek turi kokią strategiją. Ir ji niekada nemiega. Suplazdėjo drugelis –
pradėjo lyti. Baugi mintis. Bet tam tikra prasme ir nuostabi. Tas varikliukas
sukasi, nepailsta, kad tau atsitiktų kaip tik tai, kas ir turi atsitikti. Kad
atsirastum reikiamu laiku ten kur reikia. Kada reikia ir kur reikia. Matote,
svarbiausius mūsų gyvenimo pokyčius apsprendžia pačios menkiausios
smulkmenėlės.“, - How I Met Your Mother
„Kartais
gyvenime mintyse kam nors padarysite duobę. Bet galiausiai vienintelis žmogus
toje duobėje būsit jūs patys. Tai reiškia, kad yra vienintelils žmogus galintis
jus iš tos duobės paleisti.“, - How I Met Your Mother
Gyvenime
apstu svarbių romantiškų akimirkų, ir dėl jų verta gyventi. Bet yra vienas
kabliukas - tos akimirkos praskrieja ir tu lėki su ta niekšinga, iš už
kiekvieno kampo tykančią tikrovę.
-
How I Met Your Mother
Pašokęs
gali nukristi, bet gali ir nuskristi, - Laurie Oliver
"People cry, not because
they're weak. It's because they've been strong for too long." -Johnny Depp
Tik
vienas dalykas gali svajonę padaryti neįgyvendinamą: Tai baimė, kad nepasiseks,
- Paulo Coelho
"If
there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart, i'll
stay there forever" -Winnie the Pooh
„If
you believe in people, people come through.“, - How I Met Your Mother
Visada
gali pasukti už kampo, gali rinktis daryti gera, o ne bloga. Nebūtina dalyti
pažadų visam gyvenimui – kartais matai į ateitį vos dešimt minučių. Kuo geriau
išnaudok tas minutes, netgi jeigu gera tuo metu reiškia tiesiog nedaryti
bloga,- „Amžinai Tavo“ Cate Tiernan
“How is it possible, I think, to change so much
and not be able to change anything at all?” ,-
Lauren Oliver „Kai aš žuvau“
„I understand I can’t have you. But I want to
know you’re in the world with me.“, - Jennifer Echols „Tave Pamiršus“
“Your lot in life? A lot is something you draw,
like straws. It's chance. You didn't get this life by chance. You chose it on
purpose. If you're dissatisfied from it, you can change it.” , - Jennifer Echols „Going too far“
“Or that I couldn't stand to watch anything bad
happen to you, because it was like it was happening to me too. Is that love?” , - Jennifer Echols „Tave Pamiršus“
“There
is darkness in light, there is pain in joy, and there are thorns on the rose.”
― Cate Tiernan
― Cate Tiernan
“Being
good is something that one must choose over and over again, every day,
throughout the day, for the rest of one’s life.” , Cate Tiernan „Nemirtinga Mylimoji“
“You don't love a girl because of beauty. You
love her because she sings a song only you can understand.”, - „Slaptoji
Vampyrė“ L. J. Smith
“Even when we're apart we'll be looking at the
same sky!", - L. J. Smith „Tamsos dukterys“
“The right thing and the easy thing are never
the same.” - „16 mėnulių“ Kami Garcia
“It's not the face, but the expressions on it.
It's not the voice, but what you say.“, „Sielonešė“ Stephenie Meyer
“You and I won't lose each other, I will always
find you again. No matter how well you hide. I'm unstoppable.” - Stephenie Meyer „Sielonešė“
“What you do, the way you think, makes you
beautiful.” , - Scott Westerfeld
„Bjaurūs“
The minute I heard my first love story I started looking for you, not knowing how blind that was. Lovers don't finally meet somewhere. They're in each other all along..."
The minute I heard my first love story I started looking for you, not knowing how blind that was. Lovers don't finally meet somewhere. They're in each other all along..."
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą